Новини

Запас ходу 1000 км та інші вражаючі характеристики ET5 — нового конкурента Tesla Model 3

Компактне і доступне рішення від компанії електромобілів Nio — новий автомобіль ET5 зі змінними акумуляторами — представили у Китаї.

Чим цікава модель?

У Nio ET5 використовується платформа нового покоління з просунутими функціями допомоги водію, а запас ходу у нового авто — до 1000 км. Розганяється електроседан до 100 км/год всього за 4.3 секунди, гальмівний шлях при цій швидкості складає 33.9 метра. Це той випадок, коли хороша динаміка підкріплена відмінною системою гальм, що робить електромобіль справді безпечним.

Кузов виготовлено з високоміцної сталі та алюмінію. Дверні ручки традиційно втоплені в кузовні панелі. Дизайн ET5 нагадує Tesla Model 3, конкурентом якої, ймовірно, і стане нова автівка. 

Для седана Nio ET5 передбачено три варіанти ємності акумулятора:

  1. У базовій версії він здатний зберігати 75 кВт·год електроенергії та проїжджати 550 км без підзарядки. 
  2. Середня комплектація пропонує батарею ємністю 100 кВт·год з запасом ходу 700 км.
  3. Повна комплектація збільшує ці показники у півтора рази, забезпечуючи 1000 км автономного руху.

Чим ще дивує? 

Nio ET5 використовує голосового асистента з вбудованою камерою, яка слідкує за водієм. Седан має 256 відтінків ефектного зовнішнього підсвічування, унікальні задні ліхтарі, панорамний дах, ексклюзивні колісні диски та RGB-підсвітку салону. Акустична система забезпечує навколишній звук формату Dolby Atmos 7.1.4. В центрі консолі розташований сенсорний дисплей, що має діагональ 10,2 дюйма та зосереджує функції управління бортовими системами. 

Як щодо AR-технологій?

В якості додаткової опції пропонуватимуться окуляри доповненої реальності, що дозволять створити відчуття взаємодії з 201-дюймовим дисплеєм, віддаленим від водія на шість метрів. Скоріш всього, використання розважальних функцій не буде доступним під час руху. Системи допомоги водієві дозволяють маневрувати у різних ситуаціях, зокрема і при візиті на станцію заміни розрядженої тягової батареї на заряджену. Підтримується можливість доступу до салону за допомогою цифрового ключа та інтерфейсу UWB (бездротова технологія передачі даних).

Яка ціна?

Викласти за Nio ET5 доведеться від $51,5 тис. або від $40,5 тис. без акумулятора. У другому випадку покупець окремо оплачуватиме оренду батарей, швидка заміна яких провадиться на зарядних станціях. Але в такому разі власнику доведеться сплачувати щомісячну абонентську плату. Її вартість компанія поки не розкриває. 

Коли та де автомобіль з’явиться у продажу? 

Nio ET5 буде доступним для купівлі в КНР з вересня 2022 року. Крім того, компанія вже освоює ринок Норвегії і готується вийти на ринки Німеччини, Нідерландів, Швеції і Данії.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.