Новини

Гроші авансом. Нюанси користування новою послугою від “Нової пошти”

Послуга під назвою “Факторинг післяплати” впроваджується за допомогою платіжної системи “Новапей”. Вона дозволяє клієнтам отримати гроші за свій товар авансом ще до того, як покупець отримає посилку та розрахується за покупку. Проте у нововведення є нюанси. 

Як працює «Факторинг післяплати»

  • “Нова Пошта” через систему “Новапей” двічі на день виплачує аванс за посилки, що напередодні були відправлені з післяплатою.
  • Користувач отримує сповіщення про отримання або відмову від посилки покупцем.
  • Наприкінці кожного місяця компанія підраховує кількість повернутих посилок та вираховує відсоток комісії за використання факторингу. 
  • Своєю чергою клієнт перераховує системі «Новапей» зайві авансові кошти за скасовані та повернуті відправлення до 10 числа наступного місяця.

Які переваги отримують користувачі послуги?

Зазвичай продавець отримує кошти за товар, відправлений поштою, аж через 2-3 дні після отримання та оплати замовлення покупцем. Цей час втрачається на відправлення, отримання посилки та банківські зарахування. Послуга «Факторинг післяплати» дозволяє отримати гроші одразу після відправлення поштою і без необхідності застави.

Однак як завжди є нюанси

Скористатися послугою можуть лише клієнти «Новапей», які мають договір на переказ коштів, регулярно надсилають товари «Новою поштою», а також мають низький відсоток повернення товарів. Яким саме повинен бути цей відсоток та як регулярно мають відбуватись відправлення поки не уточнюється. 

Для підключення послуги потрібно укласти угоду на факторинг післяплати з “Новапей”. За користування послугою компанія збиратиме комісію — 0,2% від суми авансу та додаткових 2% за переказ коштів. При цьому мінімальна сума становить 10 грн.

В мережі вже з’явились критичні коментарі щодо послуги на кшталт: “Навіщо переплачувати за комісію, коли можна отримати повну суму, лише трішки зачекавши?” А при самостійному оформленні відправки кошти приходять за 15-90 хвилин після отримання посилки покупцем. 

Наскільки послуга стане корисною та популярною серед користувачів компанії покаже час. В будь-якому разі це рух назустріч клієнтам, а комісія — це страхування ризиків, які може нести “Нова Пошта”. Тому користуватись чи ні — вибір за вами.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.