Warranty

Which products are warrantied? A warranty is provided for all products that you have purchased or will purchase from us. The warranty period depends on the brand of the product you choose. Also, the warranty period is marked in the Price list in front of each item separately.

Where to send it? Warranty goods should be sent to: Vinnytsia, Nova Poshta 16th dept, Chaika Eduard Dmytrovych (093)190-06-41, or to the address: Vinnytsia, st. Akademika Yangel 14, (093)190-06-41 at the expense of the sender.

Who do you need to report? Be sure to notify the service center employee about the parcel with the declaration number, and cover letter to service.manager.01.ksm@gmail.com.

How to send it? All goods must be properly packed to ensure their safety during transportation.

Who is paying for delivery to the service? Buyer

Who is paying for delivery from service to the buyer? We

Term of service? 14 days from the date of acceptance by the service center (delivery time from the buyer is not taken into account)

Terms of transfer of warranty goods to the service center:

Goods accepted for service

  • The product must be purchased in Kosmotech
  • The term of warranty service of this product is followed
  • Availability of a complete set (same set as when the goods were bought)
  • The marketable appearance of the product
  • A cover letter is mandatory

Goods that are not accepted to the service

  • The product was not purchased in Kosmotech
  • The warranty period for this product has not been followed
  • Lack of complete set (same set as when the goods were bought)
  • Goods that have mechanical damage, chips, with traces of self-repair or scratches.
  • Absence of a completed cover letter

Important!!! All products that do not meet the requirements will be returned to the sender at his or her expense.

Service department

service.manager.01.ksm@gmail.com
+38 (093) 190-06-41
Monday – Friday
from 09:00 to 18:00

Sales department

sale@kosmotech.com.ua
+38 (067) 319-65-35
Monday – Friday
from 10:00 to 18:30

Гарантія

На які товари надається гарантія? Гарантія надається на всі товари, які ви придбали або можете придбати у нас. Термін гарантійного обслуговування залежить від бренду вибраного вами товару.
Також термін гарантії проставлен в Прайсі навпроти кожної позиції окремо

Куди відправляти? Гарантійний товар відправляти: м. Вінниця Нова пошта скл.16, Чайка Едуард Дмитрович (093)190-06-41, або за адресою м. Вінниця вул. Академіка Янгеля 14, (093)190-06-41 за рахунок відправника.

Кого потрібно повідомляти? Обов’язково повідомляти працівника сервісного центру про відправку, номер декларації і супровідний лист, на пошту service.manager.01.ksm@gmail.com.

Як відправляти? Всі товари мають бути відповідно запаковані для забезпечення їх цілісності при транспортуванні.

Платник доставки на сервіс? Покупець

Платник доставки з сервісу до покупця? Ми

Термін сервісного обслуговування? 14 днів з моменту прийому на сервіс (термін доставки від покупця не враховується)

Умови передачі гарантійного товару в сервісний центр:

Товар який приймаеться на сервіс

  • Товар повинен бути придбаним в компанії Kosmotech
  • Дотриманий термін гарантійного обслуговування даного товару
  • Наявність повної комплектації (в тому ж виді в якому товар купувався)
  • Товарний вигляд виробу
  • Обов’язкова наявність заповненого супровідного листа

Товар який не приймаеться на сервіс

  • Товар придбаний не в компанії Kosmotech
  • Не дотриманий термін гарантійного обслуговування даного товару
  • Відсутність повної комплектації (в тому ж виді в якому товар купувався)
  • На сервіс не приймаються товари які мають механічні пошкодження, сколи, з слідами самостійного ремонту, подряпинами.
  • Відсутність заповненого супровідного листа

Важливо!!! Всі вироби, які не відповідають даним вимогам будуть повернуті відправнику за його рахунок.

Відділ сервісного обслуговування

service.manager.01.ksm@gmail.com
+38 (093) 190-06-41
понеділок – п'ятниця
з 09:00 до 18:00

Відділ продажу

sale@kosmotech.com.ua
+38 (067) 319-65-35
понеділок – п'ятниця
з 10:00 до 18:30

Пожелания, вопросы и претензии к работе отдела гарантии просим Вас направлять на электронный адрес ss@kosmotech.com.uaДля этого скачайте бланк претензии.

ФАЙЛЫ ДЛЯ СКАЧИВАНИЯ

Warranty

Which products are warrantied? A warranty is provided for all products that you have purchased or will purchase from us. The warranty period depends on the brand of the product you choose. Also, the warranty period is marked in the Price list in front of each item separately.

Where to send it? Warranty goods should be sent to: Vinnytsia, Nova Poshta 16th dept, Chaika Eduard Dmytrovych (093)190-06-41, or to the address: Vinnytsia, st. Akademika Yangel 14, (093)190-06-41 at the expense of the sender.

Who do you need to report? Be sure to notify the service center employee about the parcel with the declaration number, and cover letter to service.manager.01.ksm@gmail.com.

How to send it? All goods must be properly packed to ensure their safety during transportation.

Who is paying for delivery to the service? Buyer

Who is paying for delivery from service to the buyer? We

Term of service? 14 days from the date of acceptance by the service center (delivery time from the buyer is not taken into account)

Terms of transfer of warranty goods to the service center:

Goods accepted for service

  • The product must be purchased in Kosmotech
  • The term of warranty service of this product is followed
  • Availability of a complete set (same set as when the goods were bought)
  • The marketable appearance of the product
  • A cover letter is mandatory

Goods that are not accepted to the service

  • The product was not purchased in Kosmotech
  • The warranty period for this product has not been followed
  • Lack of complete set (same set as when the goods were bought)
  • Goods that have mechanical damage, chips, with traces of self-repair or scratches.
  • Absence of a completed cover letter

Important!!! All products that do not meet the requirements will be returned to the sender at his or her expense.

Service department

service.manager.01.ksm@gmail.com
+38 (093) 190-06-41
Monday – Friday
from 09:00 to 18:00

Sales department

sale@kosmotech.com.ua
+38 (067) 319-65-35
Monday – Friday
from 10:00 to 18:30