Kraina 225 Shooting Brake Coupe — це проєкт національного електричного спортивного автомобіля класу «люкс», що розробила команда українських дизайнерів та айтішників.
Хто став головним розробником проєкту?
Ідеологом та головним розробником Kraїnи 225 став Максим Шкіндер — стиліст та найвідоміший з українських автомобільних дизайнерів. 35-річний митець родом з Енергодару вже 7 років працює на посаді старшого дизайнера екстер’єрів у британській компанії McLaren, відомій своїми елітарними суперкарами та командою Формули-1. Крім того в розробці взяли участь однодумці Максима з різних областей промислового дизайну та IT-технологій (Антон Ніколаєв, Володимир Панченко, Віталій Енес, Сергій Воронов).
Що надихало творців?
“Група однодумців об’єдналася у спробі створити український електромобіль з конкурентоспроможним дизайном, який черпає натхнення у місцевій промисловій спадщині – літаках Антонова, Державному космічному агентстві України у Дніпрі, київській архітектурі тощо,” – повідомив Максим Шкіндер.
Формою суперкара став дуже нетривіальний тип кузова Shooting Вrake. Так називають універсали, побудовані не як звичайні на базі седанів, а трансформовані з купе. KRAINA 225 – чотиримісне електричне купе довжиною близько 5 м. Автівка має обтічний силует зі скошеною задньою частиною та панорамним дахом.
Цифра “225” в назві суперкара запозичена у найбільшого вантажопідйомного літака за всю історію світової авіації: «АН-225 названий його конструкторами «Мрією», що означає «Створений уявою, фантазією». Останні кілька десятиліть став об’єктом захоплення для дітей і дорослих у всьому світі. Ми прагнули створити дещо близьке до його значущості та унікальності, насамперед за своїм візуальним ефектом», — поділився Максим. Власне літак став основним джерелом натхнення для дизайнерів, тому його і відобразили в назві.
Чи варто очікувати реалізації проєкту та втілення у металі?
За словами автора, це некомерційний, чисто концептуальний проєкт, спрямований на дослідження та експерименти. Поки KRAINA 225 Shooting Brake Coupe існує тільки на рендерах, проте шанс на реалізацію концепції “в об’ємі” залишається.