Новини, Події

Довгострокова інвестиція у майбутнє. Як пройшла стратегічна сесія у Kosmotech

Кожній людині, як і компанії, яка прагне розвиватися, перш за все варто визначитись із метою, цілями і шляхами їх досягнення. Важливо зрозуміти, куди йти, на чому зосередити зусилля, в які конкретні терміни досягти своїх цілей, які ресурси для цього потрібні та які результати плануємо при цьому отримати.

Стратегія розвитку, візія, цінності, місія — це не просто слова, це фундамент бізнесу, який визначає сенс існування компанії та траєкторію її руху. Такої думки притримується ментор «PS Consulting» Сергій Пінькас, який провів стратегічну сесію для компанії “Kosmotech”. Маючи багатий управлінський досвід та вагомий бекграунд зі створення стратегій, Сергій допоміг нам визначитись із цілями подальшої діяльності та відповів на низку поставлених питань. 

Чому для нас стало важливим проведення стратегічної сесії саме в такому форматі?

Для відповідального бізнесу важливо розуміти ким він є наразі, куди рухається та чого прагне досягти в майбутньому. Тому з’ясування та тлумачення цих речей стало основною ціллю і для нас. Ми дізналися, як виглядаємо в очах свого клієнта, своїх постачальників, численних партнерів і визначилися, якими хочемо стати найближчими роками. 

Ми продовжуємо ставити для себе надцілі, адже звичайних цілей для нас уже недостатньо. Переконані, що успіх компанії — в її людях, тому в планах — розкриття максимального потенціалу усієї команди та компанії.

2021-й рік став для нас проривним і ознаменувався новим витком розвитку та масштабуванням. Це стосувалося як розширення нашого кадрового потенціалу, так і комерційних результатів. Тому стратегічна сесія 25-26 грудня стала важливою для визначення чітких перспектив подальшого розвитку Kosmotech як у відносинах з партнерами, так і всередині компанії. Результатом дводенного генерування ідей на брейнштормі стало узгодження стратегії розвитку Kosmotech на 2022-23 роки.

Що зрештою нам вдалося зробити?

  •       Розібрати ДНК компанії: візію, цінності і місію, сформувати стратегічну ідею.
  •       Окреслити цілі Команди, стратегічні ініціативи учасників та стратегію росту компанії.
  •       Сформувати плани на 2022-23 роки.
  •       Опрацювати механізм виявлення нових ринків збуту.
  •       Зміцнити командний дух, відокремити і сфокусувати увагу лише на важливих для компанії речах.
  •       Прокачати ефективність взаємодії колег і ТОПів шляхом розбиття на групи і проведення мозкових штурмів.
  •       Цікаво провести час.

Не будемо розкривати всіх подробиць, але впевнено можемо заявити про готовність до запровадження суттєвих змін, які ще більше розкриють потенціал команди та допоможуть компанії у досягненні її цілей. Цьогоріч ми готові дивувати та здобувати!

Захід видався надзвичайно корисним, тому за необхідності плануємо і в подальшому робити подібні речі!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.